Reklama

środa, 9 stycznia 2008

Ariadna




Witam ponownie po dłuższej przerwie i wracam do blogowania. Zacznę od nowej figurkowej pasji (od mniej więcej listopada 2007) - grze Infinity. To system SF, w którym dowodzimy niewielkimi oddziałami, a rozkazy wydajemy pojedynczym modelom. Zasady umożliwiają sporo gry kombinacyjnej, także wojny elektronicznej (hakowanie).

Figurki, wydane przez hiszpański Corvus Belli, są w skali 28mm (1:48). W większości są zachwycające i pasują do klimatu Sf z odrobiną mangi. Modele poszczególnych frakcji różnią się znacząco i kazdy może tu znaleźć coś dla siebie.

Tak się złożyło, że mój wybór padł na Haqqislam, ale zacząłem zbierać Ariadnę. :) Żołnierze Ariadny polegają raczej na swoich umiejętnościach i broni niż na wyszukanym wyposażeniu. Część z nich ma kłopot z opanowaniem swoich zachowań (Impetous) i chętnie szarżuje wprost na wroga. Nie ma wśród nich hakerów, a inżynierowie koncentrują się na ulepszaniu broni i demolce (obsługa ładunków wybuchowych). W walce wykorzystują także wilkopodobne zwierzęta (Antipodes).

Ariadna Starter


Prezentowane poniżej modele są już moją własnością i zostały pomalowane przez NairoDa. Kolor bazowy to Catachan Green (CM). Mi szczególnie do gustu przypadł kamuflaż. Autorem zdjęć jest Costi.

Line Kazak 1Line Kazak 1Line Kazak 2Line Kazak 2


Line Kazak 3Line Kazak 3Line Kazak 4Line Kazak 4


Scout SniperScout SniperVeteran KazakVeteran Kazak


Tak modele są zaprezentowane na stronach producenta:


Modele są dostępne do kupienia w zestawie startowym.

Skrót zasad podstawowych w języku polskim oraz znaczniki można ściągnąć za darmo tutaj.

Wnioski:
1. Figurki żołnierzy tej frakcji mojego autorstwa są aktualnie w malowaniu. Wybrałem dla nich bardziej oliwkowy kolor bazowy oraz kamuflaż w nieregularne plamy (odcienie zieleni i beż). Mam nadzieję, że w lutym będę mógł sie nimi pochwalić.

Brak komentarzy: