Reklama

czwartek, 16 sierpnia 2007

Opel Blitz



Rozpakowałem świeżo zakupiony blister Opel Blitz. Ta popularna 2,5-tonowa ciężarówka będzie służyła planowanej kompanii Grenadierów Zmotoryzowanych (póki co wystarczy na pluton). Mam nadzieję, że już wkrótce będę mógł zaprezentować piechurów.

Malowanie:
Bazowy kolor to dla mnie standardowo pustynny żółty. Plandeki to RLM 71 (ciemnozielony). Szyby są jasnoniebieskoszare (Space Wolves Grey z Citadel Miniatures). Wykończenie czarną farbą olejną (rozcieńczona) + pustynny żółty (suchy pędzel).

Aranżacja terenu:
Tym razem posłużyłem się przygotowywanym blatem modułowym. Dodałem opodstawkowane drzewka GHQ i małą makietę grzęzawiska. Na tło pożyczyłem od synka arkusz kolorowego papieru A4 (błękitny).


Opel BlitzOpel Blitz


Wszystkie zdjęcia (5) tutaj.

Wnioski:
1. Trzeba dodać jakieś znaki na białych tablicach rejestracyjnych za tylnym lewym kołem i dodać efekty pogodowe
2. Podobnie z tablicami na bokach ciężarówek (teraz na piaskowo).

Brak komentarzy: